KHR-lekérdezés támogatása ügyfeleid számára – Hasznos információk és tanácsok

Megelőzhetővé válnak kellemetlen meglepetések hiteligénylés során.Időben korrigálhatják a nyilvántartott esetleges hibákat.Átfogó képet kapnak saját pénzügyi helyzetükről, javítva pénzügyi tudatosságukat.

Így támogasd ügyfeleidet a KHR-lekérdezésben:

Egyszerű kommunikáció:
Javasold ügyfeleidnek, hogy írják be a Google keresőjébe „Saját Hiteljelentés”, majd kattintsanak a hivatalos találatra. Így gyorsan, közvetlenül a lekérdezési felületre kerülnek.

Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés ismertetése:
Tájékoztasd ügyfeleidet arról, hogy a KHR-lekérdezéshez szükség van
Ügyfélkapu+ vagy Digitális Állampolgár (DÁP) applikációval történő belépésre. Segíts nekik abban, hogy pontosan értsék, hogyan zajlik az azonosítási folyamat (pl. QR-kód beolvasás, kétfaktoros hitelesítés).

Gyors eredmény:
Hangsúlyozd, hogy a folyamat gyors és díjmentes, az ügyfelek által választott elektronikus kézbesítés esetén akár 1 munkanapon belül hozzáférhetnek saját hiteljelentésükhöz.

Miért fontos ez a lépés az ügyfeleknek?

  • Megelőzhetővé válnak kellemetlen meglepetések hiteligénylés során.
  • Időben korrigálhatják a nyilvántartott esetleges hibákat.
  • Átfogó képet kapnak saját pénzügyi helyzetükről, javítva pénzügyi tudatosságukat.

Használd bátran!

Tanácsadóként kiemelten fontos, hogy ügyfeleid számára átláthatóvá tedd a hitelfelvételi folyamatokat, különösen a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR) tárolt adatok lekérdezésének lehetőségét.Egyértelmű információkkal könnyedén segíthetsz ügyfeleidnek megtenni ezt a lépést, amely kulcsfontosságú lehet bármilyen pénzügyi döntés előtt.

Bátran használd, küld ki ügyfeled számára a témával kapcsaoltos cikekt, melyet az alábbi gombra kattintva érhetsz el.