Panaszbejelentés

Tisztelt Ügyfelünk!

Fontos számunkra az Ön véleménye, és elkötelezettek vagyunk a minőségi szolgáltatás biztosítása iránt. Amennyiben bármilyen probléma merült fel, kérjük, jelezze számunkra az alábbi esetekben:

  • Nem kereste tanácsadónk időben.
  • Nem kapott megfelelő tájékoztatást.
  • Tanácsadónk tartósan nem elérhető.
  • Bármilyen más probléma a Money Network pénzügyi közvetítőivel kapcsolatban.
  • Write your awesome label here.

    Hogyan jelezheti panaszát?

    Kérjük, töltse ki az alábbi adatlapot, és írja meg nekünk panaszát részletesen. Miután a bejelentését kivizsgáltuk, értesíteni fogjuk a vizsgálat eredményéről.

    Az Ön visszajelzése segít nekünk abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat.

    Köszönjük, hogy időt szán a visszajelzésre!

    Panaszbejelentő adatlap kitöltése